בפרסומת לרשת 'מגה' בכיכובו של אברי גלעד, ניתנת רשימת קניות זהה לשתי נשים כדי שאחת תערוך קניות ב"שופרסל דיל" והשנייה ב"מגה בול". לאחר שהן מבצעות את הקניות מתברר שההבדל בהוצאה בין הרשתות עומד על כ-59 שקל לטובת מגה.
לכאורה נראה שמדובר במשחק הוגן ובבדיקה הוגנת, אלא שאף אחד מהצופים לא יכול לבחון את הרשימה ולראות מה היא כוללת. במילים אחרות: מגה יכלה להכניס לרשימת הקניות את הכל המוצרים שנמצאים אצלה במבצע מיוחד, ולאו דווקא את המוצרים הבסיסיים שכל אדם קונה, ולכן ייתכן שזו הסיבה להפרש במחיר.
אני לא אומר שכך נעשה, אני טוען שצריך לקחת כל פרסומת בערבון מוגבל.
לכאורה נראה שמדובר במשחק הוגן ובבדיקה הוגנת, אלא שאף אחד מהצופים לא יכול לבחון את הרשימה ולראות מה היא כוללת. במילים אחרות: מגה יכלה להכניס לרשימת הקניות את הכל המוצרים שנמצאים אצלה במבצע מיוחד, ולאו דווקא את המוצרים הבסיסיים שכל אדם קונה, ולכן ייתכן שזו הסיבה להפרש במחיר.
אני לא אומר שכך נעשה, אני טוען שצריך לקחת כל פרסומת בערבון מוגבל.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה